Friday 15 May 2015

Yoga for dummies

Bonjour!

   W tym poście chciałabym przedstawić moją nową obsesję - jogę. Jako osoba, która co chwilę wynajduje sobie nowe pasje i cierpi na tzw. "słomiany zapał", bardzo szybko wynalazłam sobie kolejną.

   In this post I would like to present my new obsession - yoga. As a person who always discovers new hobbies and suffers from "a flash in the pan" I found a new one very quickly.

 Na początku byłam przerażona, zwłaszcza nazewnictwem - "pies z głową do góry", "pies z głową na dół". Później zestresowały mnie moje możliwości rozciągania (a właściwie ich brak). Na szczęście Pani, która prowadziła zajęcia okazała się bardzo pomocna i wyrozumiała. Jej entuzjazm szybko zaraził wszystkich wokół.

At the beginning I was terrified, especially with the names - "upward-facing dog pose", "downward-facing dog". After this, I was stressed with my stretching possibilities (I mean lack of them). Luckily, a lady who was giving a class was really helpful understanding. Her enthusiasm diffused quickly.

Kolejną istotną a właściwie najistotniejszą rzeczą w jodze jest oddech. Bardzo ważne jest żeby oddychać nosem. Ciężko jest się do tego przyzwyczaić, ale po dłuższych ćwiczeniach jest coraz łatwiej.

Next essential thing or the most essential one in yoga is breathing. It is very important to breathe with the nose. It's difficult to get used to it but after long exercises it's much easier to do this.

Joga okazała się nie tak trudna jak na początku mi się wydawała. Pozornie trudne ćwiczenia okazały się nie takie straszne, dlatego myślałam, że na drugi dzień nie będę miała zakwasów. Nic bardziej mylnego, ból okazał się równie duży jak po fitnessie.

Yoga turned out to be not as difficult as I thought at the beginning. Seemingly difficult exercises weren't so frightening and that's why I thought that on the following day I won't suffer from muscle sores. Nothing could be more wrong, ache was as burdensome as after fitness.

Polecam wszystkim poranne "powitania słońca" i poczytanie sobie o zbawiennych skutkach jogi, bo jest to bardzo ciekawe. Jakie są Wasze wrażenia? Koniecznie podzielcie się swoimi opiniami!

   I recommend everyone doing morning "Sun Salutations" and reading about beneficial results of yoga because it's really interesting. How about your impressions? Necessarily share with your opinions!

 Poniżej dołączam kilka obrazków związanych z jogą, które pobrałam z mojego ukochanego serwisu Pinterest. Trzymajcie się!

Below I attach some pictures related to yoga which I've downloaded from my beloved webpage Pinterest. Take care!










No comments:

Post a Comment