Thursday 20 August 2015

Always stylish: Trench coat

Salut!

Uwierzcie mi, poszukiwanie idealnego trenczu zajęło mi wieki. Byłam bardzo zdesperowana, bo wiedziałam, że muszę zostać posiadaczką tej części garderoby - tym razem z bardziej praktycznych niż estetycznych względów. Tutaj w Anglii bardzo dużo pada (zaskakujące?;) , a jedyna kurtka którą mam jest dość ciężka, kiedy zrobi się mokra, uwierzcie - jest tylko gorzej.

Believe me, looking for a perfect trench coat took me ages! I was very desperated because I knew that I have to be an owner of this part of my wardrobe - this time more because of the practical issues than because of the esthetic ones. Here in England it's raining often (surprising?;) and the only jacket which I had is very heavy, when it becomes wet - it's even worse.

Poza względami praktycznymi - czy może być coś lepszego do zasłonięcia przed światem niż owinięcie się w stylowy trencz? Nie, nie może być. Nawet gdybyście nosili pod spodem koszulę nocną i wyszli do sklepu owinięci w ten płaszcz, wyglądalibyście bardzo szykownie.

Besides esthetic issues - is there anything better to hide away than wrapping yourself into the stylish trench coat? No, there's nothing better. Even if you wear a nightdress and you went shopping with your trench on you'd look very tasteful.

Historię trenczu możecie znaleźć tutaj: KLIK, z tej strony również zaczerpnęłam dwa zdjęcia, które znajdziecie poniżej. Być może mój trencz nie ma pięciu guzików, ale nosząc go czuję się jakbym miała na sobie drugą skórę (nie tylko dlatego, że jest w takim kolorze). Dołączam Wam swoje zdjęcia oraz zdjęcia gwiazd, które noszą trencze. Jestem przekonana, że jest to idealny przykład francuskiego szyku.

You can read the history of trench here: CLICK, I took two photos from this website which you can see below. Maybe my trench coat doesn't have five buttons like the proper one but when I wear it I feel like having the second skin (not only because of the colour). I attach my photos and photos of some celebrities wearing trench coat. I'm convinced that it's the perfect example of French chic.


Musieliście widzieć tę reklamę, nie da się jej przeoczyć
You must have watched this ad, it's impossible to omit it


Burberry trench coats


Nathalie Portman


Scarlett Johanson


Alexa Chung


Ines de la Fressange


Humphrey Bogart, "Casablanca"



Audrey Hepburn









Photos: Dominika B
Trench coat/Trencz: Select



No comments:

Post a Comment